Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Passat to od lat czołówka najpopularniejszych pojazdów w Polsce. Niejednokrotnie zwyciężał w klasyfikacji najczęściej wybieranych samochodów przez Polaków. To model absolutnie historyczny, obecny na rynku od lat 70., a konkretnie od 1973 roku. Dzisiaj produkowana jest już 8. generacja pojazdów. Natomiast Passat B7 to siódma generacja auta, choć wielu twierdzi, że tak naprawdę jest to jedynie udoskonalona szóstka.
Volkswagen Passat B7 powstał w 2010 roku. W tym samym roku zaczęto ...
Powiązania: