Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Peugeot 607 to model, który zasłynął jako luksusowy samochód klasy średniej wyższej (segment E), oferujący elegancką stylistykę, komfortową jazdę oraz zaawansowane technologie. Produkowany w latach 1999-2010, model ten przyciągał uwagę kierowców poszukujących pojazdu łączącego prestiż z wygodą. Dziś, mimo że produkcja zakończyła się kilkanaście lat temu, Peugeot 607 wciąż widoczny jest na drogach, a jego właściciele chętnie sięgają po części zamienne ...