Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Mercedes-Benz W140 to trzecia generacja klasy S, która była produkowana w latach 1991-1998. Model należy do segmentu F, a więc do aut luksusowych. Dostępny był jako 4-drzwiowa limuzyna oraz jako 2-drzwiowe coupe (oznaczane symbolem C140). Mercedes-Benz klasy S III był pod wieloma względami przełomowy i wyznaczył trendy, którymi przez kolejne lata inspirowali się inni producenci. W aucie znalazły się na przykład podwójne zespolone szyby, dzięki którym osiągnięto niespotykany ...