Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Toyota Avensis to jeden z tych samochodów, z którego nie chce się wysiadać. Samochód zaliczany do limuzyn segmentu D, czyli klasy średniej, jest jednym z najpopularniejszych aut w swojej klasie i jednocześnie najchętniej kupowanym modelem japońskiego koncernu Toyota. Duga generacja Toyoty Avensis pojawiła się w 2003 roku oznaczona kodem wewnętrznym T25. Samochód oferowano jako 4-drzwiowy sedan, 5-drzwiowy liftback oraz jako 5-drzwiowe kombi.
Druga generacja modelu Avensis została ...