Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Sprzedaż drugiej generacji Avensis rozpoczęła się w 2003 roku. Zmianą uległy nadwozie, wnętrze, a także część elementów podwozia. Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej. Sylwetka auta stała się bardziej spójna i przemyślana. Dostępny w czterech wersjach: sedan, kombi, hatchback i verso. Avensis II utrzymał solidną pozycję jednego z najpopularniejszych aut Toyoty i jednego z liderów segmentu D.
Paletę silników powiększono o silnik 2.4 zapożyczony z Toyoty Camry, ...
Powiązania: