Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Toyota RAV4 to samochód typu SUV zaliczany do segmentu I. Auto zadebiutowało w 1994 roku, stając się po latach jednym z najbardziej popularnych samochodów w swojej klasie. Do dziś sprzedano blisko 5 milionów egzemplarzy różnych generacji RAV4. Można śmiało powiedzieć, że Toyota była jedną z prekursorek tego rodzaju stylistyki samochodowej, zapoczątkowując istny bum rynkowy w zakresie kompaktowych crossoverów. Z rozwiązań Toyoty RAV4 czerpali inni producenci samochodów tej klasy. Nazwa „RAV4” ...