Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Toyota RAV4 trzeciej generacji produkowana była w latach 2006-2012. Względem swojego poprzednika została oparta o nową płytę podłogową co dało wiele nowych możliwości dla inżynierów. Zupełnie inaczej została również zaprojektowana bryła samochodu. Względem poprzedniej wersji znacznie różniła się stylistyką oraz wymiarami. Trzecia generacja tego modelu stała się pełnoprawnym SUVem z bardzo dobrymi możliwościami terenowymi. Auto przeszło dwa liftingi - w roku 2009 oraz 2011, ...
Powiązania: