Uszczelniacze zaworów głowicy silnika zabezpieczają cylindry przed zalaniem ich olejem silnikowym. Jednak jak to z uszczelkami bywa, nie są to elementy wieczne i z czasem ulegają degradacji oraz wyeksploatowaniu. Kiedy przestają spełniać swoje zadanie, należy niezwłocznie je wymienić.
Uszczelniacze trzonków zaworów to niewielkie uszczelki znajdujące się w głowicy silnika, które, jak sama ...
Historia Skody Rapid rozpoczęła się w 1934 roku, w czasach, gdy samochody nie były może tak mocne i komfortowe, za to słynęły z niezwykłej elegancji i stylu. Początkowo była to jedynie wersja Skody 420 produkowana zaledwie przez rok (do 1935 r.) i dostępna w trzech wersjach nadwozia: dwudrzwiowy sedan, czterodrzwiowy sedan oraz dwudrzwiowy kabriolet. Łącznie wyprodukowano 480 egzemplarzy tego samochodu.
Pierwsza faktyczna generacja Skody Rapid, traktowanej jako odrębny model, pojawiła ...