Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator EUROREPAR do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator VARTA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) VARTA
Akumulator BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) BOSCH
Akumulator YUASA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) YUASA
Akumulator ERA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) ERA
Akumulator CENTRA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) CENTRA
Akumulator IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) IPARTS
Akumulator JENOX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) JENOX
Akumulator ENERGIZER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) ENERGIZER
Akumulator EXIDE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) EXIDE
Akumulator HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) HART
Akumulator CONTINENTAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) CONTINENTAL
Akumulator MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) MAXGEAR
Akumulator AUTOPART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) AUTOPART
Akumulator BANNER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) BANNER
Akumulator COMLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) EUROREPAR
Akumulator IPSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) IPSA
Akumulator JPN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) NPS
Akumulator VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1987.06) VEMO
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
E364053
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E364053
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  44
Prąd rozruchu wg EN [A]:  440
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Wykonanie biegunów akumulatora:  Zacisk lutowany
Akumulator:  Bezobsługowy
Akumulator:  Akumulator wg EN
Długość [mm]:  207
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze