Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów KNECHT do Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów OEM Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) OEM
Automatyczna skrzynia biegów AKRON-MALÒ Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) AKRON-MALÒ
Automatyczna skrzynia biegów AKS DASIS Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) AKS DASIS
Automatyczna skrzynia biegów CORTECO Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) CORTECO
Automatyczna skrzynia biegów DENCKERMANN Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) DENCKERMANN
Automatyczna skrzynia biegów HOFFER Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) HOFFER
Automatyczna skrzynia biegów KNECHT Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) KNECHT
Automatyczna skrzynia biegów LEMFÖRDER Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) LEMFÖRDER
Automatyczna skrzynia biegów MAHLE Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) MAHLE
Automatyczna skrzynia biegów MEAT & DORIA Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) MEAT & DORIA
Automatyczna skrzynia biegów METZGER Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów NTY Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) NTY
Automatyczna skrzynia biegów QUINTON HAZELL Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Automatyczna skrzynia biegów SCT - MANNOL Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) SCT - MANNOL
Automatyczna skrzynia biegów SEIM Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) SEIM
Automatyczna skrzynia biegów SIDAT Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) SIDAT
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów TOPRAN Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) TOPRAN
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) VAICO
Automatyczna skrzynia biegów VAN WEZEL Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) VAN WEZEL
Automatyczna skrzynia biegów VEMO Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 V6 Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.02 - 2010.12) VEMO
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HX 148D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
HX 148D
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  73,1
Długość [mm]:  226
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]:  225,6
Szerokość [mm]:  178
Ciężar netto [g]:  249,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 276,00 zł
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia DSG - opinie, usterki, trwałość, koszty eksploatacji. Kup u nas nawet 40% taniej

DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji

Chyba w każdym kraju, w którym kierowcy przyzwyczajeni są do samochodów z manualnymi skrzyniami biegów, skrzynie automatyczne traktowane są z dużą nieufnością. Często mają też opinię zbyt delikatnych i drogich w eksploatacji. Podobne oceny dotyczą również zautomatyzowanej skrzyni biegów DSG. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Eksploatacja automatycznej skrzyni biegów. Jak dbać o automatyczną przekładnię?

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. II. Prawidłowa eksploatacja przekładni automatycznej - czego nie wolno robić

Automatyczna skrzynia biegów to rozwiązanie dobre, a wręcz coraz lepsze. Doskonale sprawdza się we współpracy z mocnymi silnikami, dobrze radzi sobie też w autach miejskich. Jedyny warunek to umiejętne dbanie o tę skrzynię biegów – również pod kątem jej eksploatacji.

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >
Automat nie taki straszny!

Automat nie taki straszny!

Polscy kierowcy powoli przekonują się do samochodów z automatyczną skrzynią biegów. Specjaliści branży motoryzacyjnej uważają, że to wskutek tego, że nasze drogi są stale zakorkowane, a w takich warunkach automat sprawdza się doskonale i wówczas można bardzo łatwo docenić jego zalety.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze