Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR do Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów FEBEST Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) FEBEST
Automatyczna skrzynia biegów KNECHT Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) KNECHT
Automatyczna skrzynia biegów BLUE PRINT Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) BLUE PRINT
Automatyczna skrzynia biegów KAMOKA Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) KAMOKA
Automatyczna skrzynia biegów MAHLE Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) MAHLE
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów TOPRAN Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) TOPRAN
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) VAICO
Automatyczna skrzynia biegów ASHIKA Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) ASHIKA
Automatyczna skrzynia biegów AUTOMEGA Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) AUTOMEGA
Automatyczna skrzynia biegów DENCKERMANN Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) DENCKERMANN
Automatyczna skrzynia biegów DYS Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) DYS
Automatyczna skrzynia biegów FORTUNE LINE Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) FORTUNE LINE
Automatyczna skrzynia biegów HART Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) HART
Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) HENGST FILTER
Automatyczna skrzynia biegów HOFFER Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) HOFFER
Automatyczna skrzynia biegów JAPANPARTS Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) JAPANPARTS
Automatyczna skrzynia biegów JAPKO Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) JAPKO
Automatyczna skrzynia biegów KAVO PARTS Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) KAVO PARTS
Automatyczna skrzynia biegów MEAT & DORIA Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) MEAT & DORIA
Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów NTY Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) NTY
Automatyczna skrzynia biegów OEM Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) OEM
Automatyczna skrzynia biegów QUINTON HAZELL Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Automatyczna skrzynia biegów SCT - MANNOL Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) SCT - MANNOL
Automatyczna skrzynia biegów SIDAT Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) SIDAT
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-0175
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0175
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma / metal
Materiał:  Aluminium
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,530
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-0290
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0290
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  W środku
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów #1. Prawidłowe serwisowanie

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni

Automatyczna skrzynia biegów to zło? Nic z tych rzeczy! To doskonały pomysł, zwłaszcza w mocniejszych autach. Jeśli jednak właściciel takiego auta nie będzie umiał się z nią obchodzić, przekładnia ta będzie dla niego prawdziwym przekleństwem. Dlaczego?

czytaj więcej >
Eksploatacja automatycznej skrzyni biegów. Jak dbać o automatyczną przekładnię?

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. II. Prawidłowa eksploatacja przekładni automatycznej - czego nie wolno robić

Automatyczna skrzynia biegów to rozwiązanie dobre, a wręcz coraz lepsze. Doskonale sprawdza się we współpracy z mocnymi silnikami, dobrze radzi sobie też w autach miejskich. Jedyny warunek to umiejętne dbanie o tę skrzynię biegów – również pod kątem jej eksploatacji.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów ZF 8HP. Ośmiobiegowa automatyczna przekładnia

Automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP. Czy ta niemiecka przekładnia do najlepszy ośmiobiegowy automat na świecie?

Znawcy przekładni automatycznych wiedzą dobrze, czego szukać w autach używanych. Jeśli w interesującym ich modelu zamontowano skrzynię biegów ZF 8HP, takie auto momentalnie zyskuje w ich oczach. Co nie znaczy wcale, że nie zachowują przy tym niezbędnej ostrożności.

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze