Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe IPARTS do Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ATE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe HART Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH000958
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KH000958
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  BREMBO
Długość [mm]:  124,7
Wysokość [mm]:  117,6
Grubość [mm]:  19,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
System hamulcowy:  Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A0107/4545
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 528,00 zł
278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze