Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ATE do Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ATE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ABE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NIPPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe TRW Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-5523.2
dostępny
4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-5523.2
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  110,6
Wysokość 1 [mm]:  73,2
Wysokość 2 [mm]:  65,9
Grubość [mm]:  17,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Liczba śrub:  4
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R-02A0730/0618
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 519,00 zł
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-4897.2
dostępny
4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-4897.2
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  125,9
Wysokość [mm]:  94,5
Grubość [mm]:  20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku:  24.8190-0808.2
Numer artykułu zalecanego dodatku:  24.8190-0996.2
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R-02A0623/0559
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1195,00 zł
703,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-4896.2
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-4896.2
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  127,7
Wysokość [mm]:  117,4
Grubość [mm]:  20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R-02A0623/0440
Numer artykułu zalecanego dodatku:  24.8190-0824.2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1357,00 zł
798,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe ATE

ATEATE to niemieckie przedsiębiorstwo założone w 1906 roku. Od ponad stu lat ATE tworzy najwyższej jakości elementy układu hamulcowego do samochodów osobowych – w tym również klocki hamulcowe. Klocki hamulcowe ATE produkowane są według ściśle określonych norm, zgodnie z wymaganiami wielu czołowych producentów samochodowych. Trafiają one zarówno do seryjnego ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze