Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BOSCH do Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe JURID Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe TRW Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe OEM Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ABAKUS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ABE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BMW Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BMW
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe NIPPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid sedan 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 424 922
dostępny
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 424 922
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Numer WVA:  24704
Grubość [mm]:  17,7
Szerokość [mm]:  116,4
Wysokość 1 [mm]:  65,7
Wysokość 2 [mm]:  72,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 278,00 zł
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 494 432
dostępny
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 494 432
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Numer WVA:  24561
Grubość [mm]:  17,7
Szerokość [mm]:  106,4
Wysokość 1 [mm]:  56,2
Wysokość 2 [mm]:  62,6
Liczba śrub:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 284,00 zł
145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 494 900
dostępny
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 494 900
Jednostka:
KPL
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Grubość [mm]:  17,5
Szerokość [mm]:  116,2
Wysokość 1 [mm]:  65
Wysokość 2 [mm]:  72,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 300,00 zł
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 424 849
dostępny
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 424 849
Jednostka:
KPL
Materiał:  Low-Metallic
Grubość [mm]:  18,9
Szerokość [mm]:  219,2
Wysokość [mm]:  84,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 428,00 zł
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 460 060
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 460 060
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  94,7
Szerokość [mm]:  123,9
Grubość [mm]:  20
Numer WVA:  22425
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Materiał:  Low-Metallic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 810,00 zł
450,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 424 431
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 424 431
Jednostka:
KPL
Materiał:  Low-Metallic
Grubość [mm]:  19,6
Szerokość [mm]:  124,7
Wysokość [mm]:  117,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 817,00 zł
454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze