Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FERODO do Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) BREMBO
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FERODO
Klocki hamulcowe OEM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) OEM
Klocki hamulcowe TRW Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) ABE
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FREMAX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FREMAX
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) HELLA
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) JURID
Klocki hamulcowe LPR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) METELLI
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) QUARO
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FDB296
niedostępny
4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB296
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  16,3
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  126
Ciężar [kg]:  0,73
Wysokość 1 [mm]:  39
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zamkiem
Numer WVA:  20675
Numer WVA:  20756
Długożć opakowania [cm]:  14,986
Szerokość opakowania [cm]:  10,668
Wysokość opakowania [cm]:  4,572
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FDB162
niedostępny
4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB162
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  14,7
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  56
Ciężar [kg]:  0,46
Wysokość 1 [mm]:  54
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  ATE
Numer WVA:  20436
Długożć opakowania [cm]:  13,4
Szerokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  4,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 259,00 zł
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FDB256
niedostępny
4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB256
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  19,5
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  158
Ciężar [kg]:  1,67
Wysokość 1 [mm]:  58
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zamkiem
Numer WVA:  20629
Numer WVA:  20757
Długożć opakowania [cm]:  17,526
Szerokość opakowania [cm]:  10,16
Wysokość opakowania [cm]:  6,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 263,00 zł
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze