Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FERODO do Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ATE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ABE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JURATEK Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe SWAG Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe TRW Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FDB5055
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB5055
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  Brembo
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Numer WVA:  22425
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długość [mm]:  126,10
Wysokość [mm]:  95
Grubość [mm]:  20,20
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość opakowania [cm]:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 770,00 zł
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze