Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES do Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ATE Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FTE Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe HART Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe QUARO Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe VALEO Bmw X7 (G07) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) VALEO
Producent:TOMEX BRAKES

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOMEX BRAKES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TX 60-07
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 60-07
Szerokość [mm]:  80,4
Wysokość [mm]:  116,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Ciężar [kg]:  1,9
Do 100 dni na zwrot
TOMEX BRAKES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TX 18-50
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 18-50
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ograniczenia producenta:  BREMBO
Grubość [mm]:  19,6
Szerokość [mm]:  124,7
Wysokość [mm]:  117,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Ciężar [kg]:  4,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze