Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ROADHOUSE do Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe TRW Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) TRW
Klocki hamulcowe BREMBO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) BREMBO
Klocki hamulcowe ABE Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) ABE
Klocki hamulcowe FERODO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) FERODO
Klocki hamulcowe IPARTS Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) IPARTS
Klocki hamulcowe CHAMPION Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe DELPHI Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) DELPHI
Klocki hamulcowe HART Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) HART
Klocki hamulcowe JAPKO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) JAPKO
Klocki hamulcowe QUARO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) QUARO
Klocki hamulcowe TEXTAR Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe VALEO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) VALEO
Klocki hamulcowe A.B.S. Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe DR!VE+ Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe RAICAM Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) SAMKO
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Chevrolet CAMARO 3.6 coupe 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - 2015.12) VAICO
Producent:ROADHOUSE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ROADHOUSE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21385.02
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROADHOUSE
Kod:
21385.02
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  E990R-01112/2264
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
System hamulcowy:  MAN
Długość [mm]:  131,5
Wysokość [mm]:  59,6
Grubość [mm]:  19
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ROADHOUSE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21335.02
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROADHOUSE
Kod:
21335.02
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długość [mm]:  137,6
Grubość [mm]:  17
Wysokość [mm]:  46
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze