Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BORG & BECK do Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe TRW Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe DELPHI Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) FREMAX
Klocki hamulcowe GIRLING Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) GIRLING
Klocki hamulcowe IPARTS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) KAWE
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MINTEX Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe RAICAM Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 95KM, 70kW, benzyna (1992.02 - 1992.12) VALEO
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBP1306
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP1306
Wysokość 1 [mm]:  55
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
System hamulcowy:  Bendix
Szerokość 1 [mm]:  105
Grubość 1 [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBP1257
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP1257
Wysokość 1 [mm]:  65
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Citroen
Szerokość 1 [mm]:  54
Grubość 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze