Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HELLA PAGID do Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BREMBO
Klocki hamulcowe TRW Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TRW
Klocki hamulcowe ABE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BRECK
Klocki hamulcowe COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NK
Klocki hamulcowe RAICAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
8DB 355 019-081
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DB 355 019-081
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  130,8
Szerokość 1 [mm]:  131
Szerokość 2 [mm]:  131,2
Wysokość [mm]:  73,1
Wysokość 1 [mm]:  72,9
Wysokość 2 [mm]:  73,1
Grubość [mm]:  17
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Techniczny numer informacyjny:  T9019
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 353,00 zł
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze