Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe CHAMPION do Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) BREMBO
Klocki hamulcowe FERODO Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) FERODO
Klocki hamulcowe A.B.S. Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe AISIN Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe DELPHI Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe GIRLING Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) JURID
Klocki hamulcowe KASHIYAMA Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) KASHIYAMA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MINTEX Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe QUARO Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) QUARO
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SERVICE PARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) SERVICE PARTS
Klocki hamulcowe TEXTAR Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
572252CH
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
572252CH
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  14,5
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  119
Szerokość [mm]:  62
Szerokość [mm]:  71
Ciężar [kg]:  1,55
Wysokość 1 [mm]:  62
Wysokość 2 [mm]:  71
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy:  Sumitomo
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  21307
Numer WVA:  21308
Długożć opakowania [cm]:  16,8
Szerokość opakowania [cm]:  12,7
Wysokość opakowania [cm]:  4,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 397,00 zł
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze