Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HART do Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GIRLING
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) METELLI
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FREMAX
Klocki hamulcowe HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) HELLA
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
215 231
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
215 231
Jednostka:
szt
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Numer WVA:  20905
System hamulcowy:  Bosch
Numer artykułu zalecanego dodatku:  SELECTIVE
Grubość [mm]:  17,8
Szerokość [mm]:  92,2
Wysokość [mm]:  53,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
223 792
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
223 792
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  18
Długość [mm]:  105
Wysokość [mm]:  54,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze