Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FERODO RACING do Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ABE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GIRLING
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SBS
Klocki hamulcowe SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SKF
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO RACING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO RACING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDS393
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO RACING
Kod:
FDS393
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Ciężar [kg]:  1,2
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Szerokość 1 [mm]:  105,0
Szerokość 1 [mm]:  55,0
Specyfikacja:  DS PERFORMANCE
Specyfikacja:  High Perf. Road use
Grubość 1 [mm]:  18,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 731,00 zł
406,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO RACING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FCP393H
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO RACING
Kod:
FCP393H
Jednostka:
KPL
Ciężar [kg]:  1,2
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Szerokość 1 [mm]:  105,0
Szerokość 1 [mm]:  55,0
Specyfikacja:  DS2500
Specyfikacja:  Track day use
Grubość 1 [mm]:  18,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 910,00 zł
520,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO RACING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FCP393R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO RACING
Kod:
FCP393R
Jednostka:
KPL
Ciężar [kg]:  1,25
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Szerokość 1 [mm]:  105,0
Szerokość 1 [mm]:  55,0
Specyfikacja:  DS3000
Specyfikacja:  Racing use only
Grubość 1 [mm]:  18,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1090,00 zł
623,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze