Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe AUTOMEGA do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DELPHI
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JURID
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ABE
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GIRLING
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METELLI
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SAMKO
Klocki hamulcowe ACKOJA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ACKOJA
Klocki hamulcowe AISIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ATE
Klocki hamulcowe AUTOMEGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AUTOMEGA
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FRIGAIR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FRIGAIR
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JPN
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NK
Klocki hamulcowe NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SKF
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120049610
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
120049610
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  18,0
Szerokość [mm]:  105,0
Wysokość [mm]:  54,0
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
System hamulcowy:  Bendix
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  183
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze