Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe GIRLING do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) ABE
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BOSCH
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JURID
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) GIRLING
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) METELLI
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JURATEK
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) KAWE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MEYLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) NK
Klocki hamulcowe OEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) OEM
Klocki hamulcowe QUARO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) ROTINGER
Klocki hamulcowe SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SASIC
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6108081
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6108081
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Wysokość [mm]:  62,8
Długość [mm]:  89,8
Grubość [mm]:  17,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GIRLING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6103273
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6103273
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Wysokość [mm]:  54,3
Długość [mm]:  105
Grubość [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

O klockach hamulcowych Girling

Klocki hamulcowe Girling charakteryzują się tym, że są projektowane w taki sposób, aby ich parametry były zgodne z fabrycznymi częściami, które montowane są w nowych samochodach opuszczających fabrykę. Girling zwraca szczególną uwagę na wysoką jakość materiałów, z których wykonane są klocki hamulcowe ze względu na ekologię, ochronę tarcz hamulcowych i redukcję pisków. Części te pokrywane są warstwą specjalnego lakieru, który ma właściwości antykorozyjne, a także zapewnia wytrzymałe ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze