Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES do Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) GIRLING
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) LPR
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MINTEX
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SAMKO
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) TRW
Producent:TOMEX BRAKES

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOMEX BRAKES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TX 10-40
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 10-40
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  17
Szerokość [mm]:  78,6
Wysokość [mm]:  64,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
System hamulcowy:  TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  100
Ciężar [kg]:  1,03
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze