Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe JURID do Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 300KM, 221kW, benzyna (1986.06 - 1989.08) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
571348J
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
571348J
Jednostka:
szt
Jakosć:  9168
Grubość [mm]:  18
Długość [mm]:  98
Wysokość [mm]:  65
Ciężar [kg]:  1,48
Wysokość 1 [mm]:  65
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  20877
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  10,7
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze