Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FTE do Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ZIMMERMANN
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BL1165A2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
BL1165A2
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  98
Wysokość [mm]:  65,5
Grubość [mm]:  17,5
Rodzaj osi:  Front & Rear
Techniczny numer informacyjny:  BL1165A2
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9010044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9010044
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  TEVES
Szerokość [mm]:  97,8
Wysokość [mm]:  65,5
Grubość [mm]:  17,5
Ciężar [kg]:  1,35
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze