Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe OPTIMAL do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMBO
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RAICAM
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-09730
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-09730
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  16,5
Szerokość [mm]:  98
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  ATE-TEVES
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze