Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

63 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
36662
niedostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
36662
Szerokość 1 [mm]:  97,8
Wysokość 1 [mm]:  65,5
Grubość 1 [mm]:  17,1
System hamulcowy:  ATE
Ciężar [kg]:  1,462
Do 100 dni na zwrot
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRP1544
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRP1544
Szerokość [mm]:  131,7
Grubość [mm]:  17,5
Wysokość [mm]:  75
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRP1545
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRP1545
Szerokość [mm]:  131,7
Grubość [mm]:  17,5
Wysokość [mm]:  75
System hamulcowy:  Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  540
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze