Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ABE do Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) BREMBO
Klocki hamulcowe ABE Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) FTE
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) KAWE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SKF Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) SKF
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe VAICO Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Porsche 912 1.6 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1965.01 - 1969.12) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ABE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C2M003ABE
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C2M003ABE
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]:  56,5
Grubość [mm]:  15
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Szerokość [mm]:  61,7
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze