Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe DR!VE+ do Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) KAWE
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1010.10.0287
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1010.10.0287
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  Ate-Teves
Oznaczenie kontrolne:  E990R-01118/913
Długość [mm]:  76,8
Wysokość [mm]:  58,7
Grubość [mm]:  18,5
Ciężar [kg]:  0,905
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze