Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe DR!VE+ do Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BREMBO
Klocki hamulcowe COMLINE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ZIMMERMANN
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1010.10.0287
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1010.10.0287
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  Ate-Teves
Oznaczenie kontrolne:  E990R-01118/913
Długość [mm]:  76,8
Wysokość [mm]:  58,7
Grubość [mm]:  18,5
Ciężar [kg]:  0,905
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze