Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ATE do Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Klocki hamulcowe BOSCH Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe TRW Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe ATE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe DELPHI Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe BREMBO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe IPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe A.B.S. Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe COMLINE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JURID Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MINTEX Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OEM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe QUARO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe ROTINGER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SASIC Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SWAG Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-5688.2
dostępny
4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-5688.2
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  142,0
Wysokość [mm]:  58,9
Grubość [mm]:  18,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Liczba śrub:  2
System hamulcowy:  Akebono
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A1248/4681
Do 100 dni na zwrot
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-2656.2
dostępny
4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-2656.2
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  102,1
Wysokość 1 [mm]:  45,2
Wysokość 2 [mm]:  43,4
Grubość [mm]:  15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Liczba śrub:  2
System hamulcowy:  ZF
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R-02A0279/0799
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Ranking klocków hamulcowych 2019. Najlepsze klocki na rynku

Ranking najlepszych klocków hamulcowych dostępnych w sklepie iParts.pl

Ilość i różnorodność dostępnych na rynku klocków hamulcowych potrafi przytłoczyć. Który model będzie w stanie zapewnić odpowiednią pracę hamulców? Jaki producent stanowi gwarancję bezpieczeństwa? Na ile cena klocków odpowiada ich jakości? Na te i inne pytania odpowiada przygotowany przez specjalistów iParts.pl ranking klocków hamulcowych. Sprawdźcie, w które z nich naprawdę warto zainwestować.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze