Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe IPARTS do Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe TRW Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe ATE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe DELPHI Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe BREMBO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe IPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe A.B.S. Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe COMLINE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JURID Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MINTEX Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OEM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe QUARO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe ROTINGER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SASIC Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SWAG Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH000355
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KH000355
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  ATE
Długość [mm]:  155,2
Grubość [mm]:  18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość 1 [mm]:  64,7
Wysokość 2 [mm]:  59,4
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 01107/1676
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze