Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe EUROREPAR do Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MEYLE Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe EUROREPAR Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe HART Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe ICER Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe NK Renault CLIO V (B7_) 1.6 liftback 94KM, 69kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NK
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1617274080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1617274080
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Materiał tylnej płytki klocka hamulcowego:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-01899/3005
System hamulcowy:  ATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia
Grubość 1 [mm]:  18
Wysokość 1 [mm]:  59,4
Wysokość 2 [mm]:  64,7
Szerokość 1 [mm]:  155,1
Szerokość 2 [mm]:  155,2
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1617283580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1617283580
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Materiał tylnej płytki klocka hamulcowego:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A0834/2538
System hamulcowy:  TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem
Grubość 1 [mm]:  16
Wysokość 1 [mm]:  45,6
Szerokość 1 [mm]:  106
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Klocki hamulcowe

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze