Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HART do Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) BOSCH
Klocki hamulcowe ABE Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) ABE
Klocki hamulcowe FTE Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) FTE
Klocki hamulcowe HART Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) HART
Klocki hamulcowe NPS Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) NPS
Klocki hamulcowe TOPRAN Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) TOPRAN
Klocki hamulcowe VALEO Renault LAGUNA I Grandtour (K56_) 2.0 16V Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1995.09 - 2001.03) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
220 175
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
220 175
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Numer WVA:  21964
Grubość [mm]:  14,6
Szerokość [mm]:  126,3
Wysokość [mm]:  63
Ograniczenia producenta:  Brembo System
System hamulcowy:  Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku:  1 987 474 278
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Klocki hamulcowe

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze