Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe NK do Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ABE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ABE
Klocki hamulcowe IPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) IPARTS
Klocki hamulcowe BOSCH Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BOSCH
Klocki hamulcowe DELPHI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DELPHI
Klocki hamulcowe BREMBO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TEXTAR
Klocki hamulcowe ASHIKA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ASHIKA
Klocki hamulcowe LPR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LPR
Klocki hamulcowe QUARO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) QUARO
Klocki hamulcowe TRW Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TRW
Klocki hamulcowe ATE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ATE
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JAPKO
Klocki hamulcowe KAMOKA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KAMOKA
Klocki hamulcowe MINTEX Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MINTEX
Klocki hamulcowe SAMKO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SAMKO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) A.B.S.
Klocki hamulcowe ACKOJA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ACKOJA
Klocki hamulcowe AISIN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FREMAX
Klocki hamulcowe FRIGAIR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FRIGAIR
Klocki hamulcowe FTE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JURID
Klocki hamulcowe KASHIYAMA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KASHIYAMA
Klocki hamulcowe KAWE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) METZGER
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NK
Klocki hamulcowe NPS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OPTIMAL
Klocki hamulcowe OYODO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OYODO
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAKURA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SAKURA
Klocki hamulcowe SASIC Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SASIC
Klocki hamulcowe SBS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SERVICE PARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SERVICE PARTS
Klocki hamulcowe SKF Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SKF
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
229980
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
229980
Jednostka:
KPL
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  WVA 21719/14.6
Grubość 1 [mm]:  15
Ciężar netto [kg]:  0,76
Szerokość 1 [mm]:  89
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
229972
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
229972
Jednostka:
KPL
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  WVA 21312/13
Grubość 1 [mm]:  12,8
Ciężar netto [kg]:  0,55
Szerokość 1 [mm]:  89,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
224009
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
224009
Jednostka:
KPL
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Numer WVA:  WVA 21515/18
Grubość 1 [mm]:  17,5
Grubość 2 [mm]:  17,5
Wysokość 1 [mm]:  68,2
Wysokość 2 [mm]:  68,2
Ciężar netto [kg]:  1,67
Szerokość 2 [mm]:  129,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze