Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL do Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ABE Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FERODO Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe JURATEK Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MINTEX Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUARO Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRW Toyota bZ4X EV SUV 218KM, 160kW, elektryczny (2021.12 - obecnie) TRW
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BP1812
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
BP1812
Szerokość [mm]:  166,6
Wysokość [mm]:  59,3
Grubość [mm]:  17,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze