Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe EUROREPAR do Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ASHIKA Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe CIFAM Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe EUROREPAR Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe HART Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe LPR Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe METELLI Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe OPTIMAL Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe RAICAM Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe SAMKO Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Volvo XC90 II (256) 2.0 SUV 303KM, 223kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SBS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1675992480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1675992480
Ograniczenia producenta:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Materiał tylnej płytki klocka hamulcowego:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A0834/4335
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia
Grubość 1 [mm]:  16
Wysokość 1 [mm]:  56,1
Wysokość 2 [mm]:  59,4
Szerokość 1 [mm]:  122,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze