Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BORG & BECK do Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie)

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe METELLI Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe RAICAM Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe VAICO Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) VAICO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBP2946
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP2946
Wysokość 1 [mm]:  65
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Szerokość 1 [mm]:  134
Grubość 1 [mm]:  13
Liczba okładzin ciernych:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze