Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe AISIN do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) VALEO
Koło zamachowe AISIN Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe OEM Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VAICO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) VAICO
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-VW03
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-VW03
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2821,00 zł
1763,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze