Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła HART do Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FAG
Łożysko koła BORG & BECK Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DR!VE+ Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła GSP Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HART
Łożysko koła MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
930 946
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
930 946
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  40,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  60,95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 473,00 zł
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze