Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NSK do Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FAG
Łożysko koła METALCAUCHO Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła OPTIMAL Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła SKF Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SNR
Łożysko koła A.B.S. Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła COMLINE Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła EUROREPAR Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GSP
Łożysko koła IPARTS Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła MOOG Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NSK Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NSK
Łożysko koła SWAG Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Producent:NSK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH10058
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
KH10058
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  37
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Szerokość [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,756
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 443,00 zł
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze