Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła GSP do Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła DENCKERMANN Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) DENCKERMANN
Łożysko koła A.B.S. Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) A.B.S.
Łożysko koła ACKOJA Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) ACKOJA
Łożysko koła ASHIKA Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) CIFAM
Łożysko koła FLENNOR Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) FLENNOR
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) GSP
Łożysko koła HART Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła JAPANPARTS Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) JAPKO
Łożysko koła JPN Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) JPN
Łożysko koła KAVO PARTS Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) KAWE
Łożysko koła MAPCO Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) METELLI
Łożysko koła MOOG Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) NIPPARTS
Łożysko koła NPS Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) NPS
Łożysko koła NSK Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) NSK
Łożysko koła NTY Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Łożysko koła SKF Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) SKF
Łożysko koła SNR Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) SNR
Łożysko koła TRISCAN Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.0 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1994.09 - 1996.03) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
GK6967
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GK6967
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  38
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  70
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze