Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła DR!VE+ do Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła ESEN SKV Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła FAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła OPTIMAL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła SKF Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SKF
Łożysko koła A.B.S. Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BENDIX Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DR!VE+ Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła DYS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DYS
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła GSP Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAMOKA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) KAWE
Łożysko koła LUCAS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) NTY
Łożysko koła QUINTON HAZELL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 EcoBoost Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2014.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0426
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0426
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica flanszy [mm]:  136
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 570,00 zł
308,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze