Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła ASHIKA do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HART
Łożysko koła SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SNR
Łożysko koła ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła FAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GSP
Łożysko koła KAWE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VAICO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-29074
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-29074
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Felga - ilosć śrub:  5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  31
Rozstaw srub mocujących:  70
Średnica zewnętrzna [mm]:  158,5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze