Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła FAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NK
Łożysko koła QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
174771
dostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
174771
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  50,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  51,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  96,0
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 237,00 zł
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze