Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) A.B.S.
Łożysko koła ACKOJA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ACKOJA
Łożysko koła ASHIKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BTA
Łożysko koła FAG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FAG
Łożysko koła FLENNOR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FLENNOR
Łożysko koła HART Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IJS GROUP Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) IJS GROUP
Łożysko koła IPD Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JAPKO
Łożysko koła KAVO PARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KAWE
Łożysko koła LUCAS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) LUCAS
Łożysko koła MOOG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NIPPARTS
Łożysko koła NK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NK
Łożysko koła NPS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NPS
Łożysko koła OPTIMAL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) RUVILLE
Łożysko koła SBS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SBS
Łożysko koła SKF Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SKF
Łożysko koła SNR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SNR
Łożysko koła TRISCAN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
050118B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050118B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  14,7
Szerokość [mm]:  16,6
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,1
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,2
Szerokość 2 [mm]:  14,2
Szerokość 2 [mm]:  15,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
050467B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050467B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  16,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,1
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze