Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła IPD do Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FAG
Łożysko koła ACKOJA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ACKOJA
Łożysko koła BENDIX Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) BENDIX
Łożysko koła ESEN SKV Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ESEN SKV
Łożysko koła IPD Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) IPD
Łożysko koła MAXGEAR Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NIPPARTS
Łożysko koła NPS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NPS
Łożysko koła NTY Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) RUVILLE
Łożysko koła SNR Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-1308
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-1308
Średnica zewnętrzna [mm]:  73,43
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Średnica wewnętrzna [mm]:  41,28
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Szerokość [mm]:  19,81
Szerokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze